Stelmat
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STELMAT의 새로운 본부의 프로젝트는 모두 훌륭한 조정과 신원 기업 가치와 이상의 추구. 개념은 두 가지 주요 기둥에 달려있다. 이 회사의 최대의 신청, 건물에 "경제를 생성 기술"및 탐사 무료 마케팅의 개념 그 주변에 눈에 띄는 새 건물의 건축에 내재.
운영 기술과 지속 가능성의 기술 : 첫 번째 기둥은 별개의 두 영역으로 세분화됩니다. 우리 회사의 생산성과 경제 실적에 미치는 영향과 적극적인 역할을하려한다는 것을 둘 다 만든 레이아웃, 자료의 사용과 지속 가능성의 엄격한 연구의 효율성을 통해 건물을 만들에 기여한다.
그것은 건물이됩니다위한 것일 뿐이므로 용량에 따라 무료 마케팅의 두 번째 기둥은, 일반 대중뿐만 아니라 고객을 위해서만이 아니라 STELMAT 브랜드의 보급으로 다양한 반향과 함께 도시의 랜드마크가 될 수 있습니다.
사무실 영역의 2,500m2은, 외관을 가진 강한 관계로, 오픈 스페이스의 레이아웃에 대한 개발 및 발코니 또는 녹색 지붕 테라스와 외부 영역으로 첨부터 끝까지, 더 나은 작업 환경 때문에 더 생산성을 만들 기여
몇 가지 기술적 옵션은 지속 계수에 건물에 큰 중점을 제공합니다. 녹색 지붕, brise - 솔레, 태양광 패널과 빗물 재사용, 다른 사람들과 좋은 에너지 효율성을 제공하고 자원의 사용량을 줄이고, 기업의 목표를 위해서만이 아니라, 경제적인 이유뿐만 아니라 그 익힐 캐릭터를 실현.
The project
for the new headquarters of STELMAT seeks above all a great tune and
identification with the company values. The concept rests on two main pillars.
The application of the company’s maximum, “technology that generates economy”
to the building, and exploration of the concept of free marketing inherent to
the construction of a new building that stands out in its surroundings.
The first
pillar is subdivided into two distinct areas: operational technology and
technology of sustainability. Both, through the efficiency of the created
layouts, use of materials and a rigorous study of sustainability, contribute to
create a building that we intend to have an active role in the company’s
productivity and with influence its economic performance.
The second
pillar of free marketing, based on the capacity it is intended that the
building will have, to become a city landmark, with wide repercussions in the
dissemination of STELMAT brand not only for customers but also to the general
public.
The 2500m2
of office area, develops on an open space layout, with a strong relationship
with the exterior, and punctuated by external areas with balcony or green roof
terraces, contributing to create a better work environment and therefore more
productive
Several
technological options give a great emphasis to the building on the
sustainability factor. Green roofs, brise-soleil, photovoltaic panels and
rainwater reuse, among others, provide great energy efficiency and reduce the
usage of resources, fulfilling the company’s goal not only for economic reasons
but also for its pedagogic character.
Architects: Aboutblank Architecture
Location: Cuiabá, 쿠이아바, Brazil, 브라질.
Client: Stelmat
Teleinformática
Project year: 2010
Photographs: Courtesy of Aboutblank
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