Brent Knoll / March Studio 단독 주택 콘크리트와 목조 목재 집 짓기 방부 목 원목 홈 주방 부엌 침실 방 신축 건축물 설계 실내 인테리어 디자인 사진
'브렌트 마당'을하여 새 집입니다 월 스튜디오 의 외곽에 위치한 Malmsbury . 간단한는 기존의 1850의 홈스을 연장에도 불구하고, 그것은 새로운 확장자가 분리하는 것이 분명했다. 과거 건축물의 reinterpretation 아닌 결과 모두 과거와 현재의 축제가되었다.
구조
freestanding 두 사람은 또한 헛간, 밖에서 집 같은 분산 구조, 그리고 woolshed는 야외 및 요소에 대한 노출에 의해 연결되어있는 전형적인 농장 예표론를 계속합니다.
에 의해 가려진 낡은 1920 년대 엎드려서 - 1850의 별장이 드러 났로 꼼꼼하게 나중에, 주택 게스트 침실과 라이브러리를 복원.
초기 제스처는 두 건물, 사이트의 기능을, 기후 분리 너머와 클라이언트가 새 집을 알려 세 운전 디자인 도구를했다. 고객은 주장 그들은 큰
entertainers 있었다 원하는 위해 탈출하고 늦은 오후에 휴식도없는 사람은 엉 masse 모여 수도 공백,하지만 개인적인 장소.
해결 방법은 사이트를 통해 새로운 건물을 직조하는 것이었다; 왜곡하고 다른 내부 및 외부 환경의 다양한 만들고 필요한 경우, 선회.
그것은 그러나 결과 디자인은 네 침실이 거실 공간, 셋 욕실, 부엌과 식당의 총을 제공, 230 평방 미터의 겸손한 크기뿐만 아니라이다; 반면 밖에서, 야외 공간의 네 새로운 유형이 기존의 두에 추가됩니다.
150 년 된 사이 프러스의 울타리를 확장, 제스처 아래로 계곡을 바라보는 보호 북부 잔디를 허용 승소한 남부의 날씨에서 방패가되었다. 홈스테 드의 '패'모양의 계획은 동안 간단하지 미러링, 기존 건물, 회전 대칭을 제안 않는 양식을 생성하기 위해 참조되었다. 두 건물 사이 한적한 정원은 홈스와 이상적인 올해의 가장 섹시한 달 동안 그늘에 의해 만들어진 공간의 또 다른 유형이다.
고객이 유리 대형 expanses에 대한 욕망을 표현; 따라서 살아있는 공백은 신중하게 태양 각도에 의해 조작 접힌 지붕에 가려져 이중 유리 상자 안에 보관되어있다. 기복 지붕의 결과가 다른에서 지상으로 뛰어드는 일 최종 반면에 계곡 위 활공의 공간입니다.
이 프로젝트의 내부는 외부의 구속 소재 팔레트와 확률 겉보기에 시대에, 어떤 그들이 완료되는 재료와, 이러한 공간의 대조가 특징입니다.
내부 자료는 완료, 금속, 같은 누를 콘크리트 다소 있지만 화려한 간판 블록 작업 encrusted와 수지 및 광고 재활용 골동품, 주 unglorified 자연 아르에 사용. 과 환경의 유리 살균 피하고 구체적인 , 이들 물질의 생 것임이 야단법석 처형과 최소한의 세부 사항 및 인테리어 경쾌 제공 따뜻하고.
지속적인 연습이 프로젝트 안에 내재되어있다. 계약자와 그의 모든 바뀌면와 이중창 결합된했다 부근 즉각로부터 콘크리트 의 두 건물과 지붕 올바른 eave 방향되도록 관리에서 수확입니다, 물을 냉각 가열 및 슬래브 회색 및 폐기물 관리 시스템에있다가 핸들 검은 물.
‘Brent Knoll’ is a new house by March Studio located on the outskirts of Malmsbury. Despite a brief to extend an existing 1850′s homestead, it became apparent that the new extension be detached. Rather than a reinterpretation of a past architecture, the resultant became a celebration of both old and new.
The two freestanding structures also continue a typical
farm typology, where distributed structures, such as barn, out-house, and
woolshed are connected by the outdoors and exposure to the elements.
Obscured by a dilapidated 1920’s lean-to, the 1850′s cottage was revealed and meticulously restored, later housing guest bedrooms and a library.
Beyond the initial gesture to detach the two buildings,
site features, climate, and client were the three driving design tools which
informed the new house. The clients, insisting they were great entertainers,
desired spaces where not only people could gather en masse, but also private
places to escape to and repose in the late afternoon.
The solution was to weave the new building through the site; twisting and turning where necessary, to create a variety of different internal and external environments.
It is a modest sized addition at 230 sqm, however the resultant design provides a total of four bedrooms, two living spaces, three bathrooms, kitchen and dining; whilst outside, four new types of outdoor space are added to the existing two.
Extending a 150 year-old Cypress hedge, the gesture
became a shield from the prevailing Southern weather allowing a protected
Northern lawn with views down to the valley. The ‘L’ shaped plan of the
homestead was referenced to generate a form that, while not simply mirroring
the existing building, does suggest a rotational symmetry. A secluded courtyard
between the two buildings is another type of space created, shaded by the
homestead and ideal for the hotter months of the year.
The clients expressed a desire for large expanses of glass; hence the living spaces are housed in a double glazed box veiled by a folded roof carefully manipulated by sun angles. The result of the undulating roof are spaces which soar above the valley at one end whilst plunging into the ground at the other.
The interior of the project is characterized by the
contrasting of these spaces, and the materials in which they are finished, at
times seemingly at odds with the restrained material palette of the exterior.
Architects: March Studio
Location: Malmsbury, Australia
Principal architects and team: Rodney Eggleston, Anne-Laure
Cavigneaux, Lauren Steller, Joseph Reyes, Ben Waters, Geoffrey Binder, Dave
Henderson, Mark Raggatt
Engineer: Tim
Hall and Associates
Project area: 230 sqm
Photographs: March Studio Pty. Ltd and John Gollings Photography
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