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공공시설 병원 학교 유치원 건축물 인테리어 디자인

University of Michigan Museum of Art / Allied Works Architecture 예술의 박물관과 도서관 신축 건축물 설계 인테리어

University of Michigan Museum of Art / Allied Works Architecture 예술의 박물관과 도서관 신축 건축물 설계 인테리어 디자인 사진

연합국 작품 아키텍처 Cloepfil 브래드에 의해 1994 설립에 오레곤, 포틀랜드시와 뉴욕의 새로운 성장이 50 직원과 사무실. 그들은 예술, 창조적인 작업 영역, 주거, 교육의 건물과 도시 디자인 건물을 설계했습니다. , 디자인 상을 받기 위해 수많은 미시간 박물관 예술 대학 명예 수상 알라신의 국가 . 연합군의 작품 아키텍처 퀘벡 데스 멋쟁이의 복수 예술 국립했다 중에서 다섯 최종 후보에 대한 Musée, 그들의 제안을 확인해보세요 여기에 . 2009 그들은 디자인에 선정되었습니다 센터에서 캘거리 국립 음악 .

우리는에 의해 디자인 소수를 갖춘 것입니다 연합군 작품 건축 , 다음 동안과 대학 수상 경력이 결정은 그들의 시작 미시간 위치한 미술관 앤아버에 , 미시간 . 동창회 기념관을 복원하는 동안 이상의 건물은 원래 박물관의 프로그램 수집 공간을 배가시킵니다. 또한이 대학의 주요 공개 행사를 완료, 역사 캠퍼스에 마지막으로 buildable 사이트 하나를 가득 메우고 있습니다.

휴식 다음과 기타 사진, 도면 프로젝트 설명.

역사와 운동의 강력한 세력 박물관을 만들어. 역사 동문 회관 introverted 어디, 새로운 아키텍처를 열고 즉각적인 것입니다. 캠퍼스 통해 "진단" 주요 순환 경로를 따라 학생 수천명의 흐름에 의해 그리고 갤러리, 교실, 그리고 카페를 통해 이동. 주변 통해 확장하고 걷고 잔디가, 건물은 콘크리트와 석회석의 cantilevered 벽에 의해 형성됩니다. 캠퍼스의 심장부에 북쪽에 있으며, Tappan 직면하고있는 남쪽 동쪽 회랑이있는 조각 법원에 항목을 법원 동문 회관에 인접해에게 공개 법정을 : 구조의 pinwheeling 무기는 가지 풍경 잡고 밖으로 다가갈 있습니다. 강철과 유리의 쉘은 미술관과 순환 복도에 빛을 필터링, 안뜰의 공간을 조정하다. 내에서 활동과 안뜰을 animating 동안 대지에 구조 프레임의 전망이 베일 '이에요. 3 "수직 갤러리"건물, 미술관에 방문자를 그립과 예상치 못한 잠재 모음을 통합 공간의 잠망경의 마음을 정의합니다.

건물의이 행위를 통해 하나가 묶여 하나는 투명, 확장 공간 - 동봉된과 노출, 어둡고 밝은, introverted 주변 도시와 대학에 연결되어의 무한한, 방적 병렬 배치를 만듭니다.

대학의 새로운 디자인에 대한 미시간 미술관 완전히 홀를 개선하여 기존 1910 동창회 기념관과 상호 작용에 대한 전시, 교육, 주택 공간을 날개가 포함되어 53,452 김포 확장. 확장 형태 갤러리 날개는 중앙 안마당으로 합류 콘크리트 cantilevers 주위 조직이다. 하나의 날개는 기존 구조 활동을 확장, 하나는, '진단' 향한 대학의 중앙 신원 공간을 원래의 40 에이커 캠퍼스의 서쪽 가장자리에있는 거리의 하나에 도달를 정의합니다.

입은, cantilevered 날개 회관 기념관 원래 졸업생의 끌어들여와 소재 팔레트와 대부분의 대학 미시간 캠퍼스. 날개는 인클로저를 완료한 갤러리에 최적의 일광 수준을 제공하도록 설계되었습니다 유리와 알루미늄 구조 커튼 벽과 채광 체계에 묶여있다. 발행 부수와 계단은 측면에있는 외부 코트를 얼굴 '렌즈' 시리즈를 통해와 건물 밖으로 흘긋 있도록 이러한 투명한 벽을 따라 정렬됩니다.

건물은 확장 갤러리, 강의실, 오픈 스토리지 분야, 보존 연구소, curatorial 도서관, 카페, 그리고 235 강당을 포함합니다. 새로운 날개 기존 건물에 걸쳐 교육 프로그램 요소의 배치는 박물관의 학술 사명과 다양한 지역 사회에 헌신을 지원합니다.

시각 예술에있는 대학에 지은 시설 용도 최초로 미시간 , 확장 박물관 역사적인 게이트웨이가되는 새로운 기능 - 개방적이고 매력적인 공간을 orients 학생 내에서 예술의 경험에 방문자.

연합군의 작품을 계획하거나 전시 가구 디자인 박물관과 협력. 디자인 교량 졸업생 기념관의 역사적인 어휘와 확장의 현대 미학. 디스플레이 가구를 참조 비율과 기간 박물관의 미술 컬렉션에 평행에서 역사적인 작품 적는. 초기, 유럽 미국과 아시아의 가구 전례주의 연구를 통해 최초 설계. 이러한 다양한 공예품 전통 서명 세부 정보, 비율 디스플레이 유형의 모든 걸쳐 게재 완료에 대한 영감을 역임했습니다.

가구의 디자인은 박물관의 해석과 curatorial 비전을 지원하기 위해 개발되었습니다. 그들의 기능과 디자인에 뚜렷한 남아 있지만, 가구는 명확하고 통일된 갤러리 경험을 창조 건축과 예술 사이의 중재로 작동합니다.

 

Allied Works Architecture was founded in 1994 by Brad Cloepfil and has grown to 50 employees with offices in New York City and Portland, Oregon. They have designed buildings for the arts, creative workspaces, residences, education buildings, and urban designs. Receiving numerous awards for their designs, including a National AIA Honor Award for the University of Michigan Museum of Art.  Allied Works Architecture were among the five finalists for the Musée National des Beaux Arts du Québec, check out their proposal here. In 2009 they were selected to design the National Music Center in Calgary.

We will be featuring a handful of designs by Allied Works Architecture over the next few weeks, and decided to start with their award winning University of Michigan Museum of Art located in Ann Arbor, Michigan.  The building more than doubles the program and collection spaces of the original museum while restoring the Alumni Memorial Hall. The addition occupies one of the last buildable sites on the historic campus, completing the primary public facade of the university.

More photographs, drawings and project description following the break.

The powerful forces of history and movement forge the museum. Where the historic Alumni Hall is introverted, the new architecture is open and immediate. Thousands of students flow along the “diag,” the main circulation path through campus, moving by and through the galleries, classrooms, and cafes. Extending over the surrounding walks and lawn, the building is formed by three cantilevered walls of concrete and limestone. The pinwheeling arms of structure reach out to hold three distinct landscape rooms: to the south a new entry court adjacent to Alumni Hall, to the east a cloistered sculpture court facing Tappan Hall, and to the north an open court to the heart of campus. Shells of steel and glass mediate the space of the courtyards, filtering light into the galleries and circulation corridors. These veils of structure frame views to the landscape while animating the courtyards with activity from within. A three-story “vertical gallery” defines the heart of the building, a periscope of space that draws visitors into the galleries and unifies collection with unexpected prospects.

With two acts of building, one bounded and one transparent, the extension creates an infinite, spinning juxtaposition of spaces—enclosed and exposed, dark and light, introverted and connected to the surrounding city and university.

The design for the new University of Michigan Museum of Art completely renovates the existing 1910 Alumni Memorial Hall and includes a 53,452 sf expansion wing that houses spaces for exhibition, education and interaction. The expansion is organized around three concrete cantilevers that form three gallery wings joined by a central atrium. One wing extends to engage the existing structure, one defines the street wall on the western edge of the original 40-acre campus and one reaches towards the ‘Diag’, the central identity space of the University.

The stone-clad, cantilevered wing walls resonate with the material palette of the original Alumni Memorial Hall and much of the University of Michigan campus. Each wing is bounded by a glass and aluminum structural curtain wall and skylight system that completes the enclosure and is engineered to provide optimum daylight levels in the galleries. Circulation and stairs are arranged along these translucent walls to allow for glimpses in and out of the building through a series of ‘lenses’ that face the exterior courts on each side.

The new building includes expanded galleries, classrooms, open storage areas, conservation labs, curatorial library, a café, and a 235-seat lecture hall. The placement of educational program elements throughout the new wing and existing building supports the Museum’s academic mission and commitment to a diverse community.

As the first purpose-built facility for the visual arts at the University of Michigan, the expansion becomes a new gateway to the historic museum – an open and inviting space that orients students and visitors to the experience of the art within.

Allied Works collaborated with the museum to plan and design the exhibition furniture. The design bridges the modern aesthetic of the expansion with the historical vocabulary of Alumni Memorial Hall. The display furniture references the proportions and detailing of historic works from periods parallel to the museum’s art collection. The designs originated through careful study of early American, European and Asian furniture precedent. These varied craft traditions served as the inspiration for signature details, proportions and finishes that appear throughout all of the display types.

The designs for the furniture were developed to support the interpretive and curatorial vision of the museum. While remaining distinct in their function and design, the furniture works to mediate between the architecture and the artwork, creating a clear, unified gallery experience.

Architects: Allied Works Architecture
Location: Ann Arbor
, Michigan, USA
Associate Architects: Integrated Design Solutions
Project Team: Brad Cloepfil (principal), Thomas Robinson (project lead), Chelsea Grassinger (project architect) Allied Works Architecture, Paul Stachowiak (principal, Richard Newlin (associate sr. architect) Integrated Design Solutions
Project Management: University Architect’s Office, University of Michigan
Contractor: SKANSKA
Structural Engineer: KPFF
Mechanical, Electrical, Plumbing & Fire: ARUP and Integrated Design Solutions
Lighting/Daylighting: ARUP Lighting
Curtain Wall: RA Heintges
Exhibition Design: Allied Works Architecture
Graphics and Signage: Pentagram
Project Area: 40,362 sqf (existing), 53,452 sqf (new)
Project Year: 2009
Photographs: Jeremy Bittermann, Richard Barnes





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